Predstavnici receptivnih agencija iz Srbije su u više navrata upućivali primedbe na rad Turističke organizacije Srbije i njihovu direktorku gdju Gordanu Plamenac.
Svi apeli da se uspostavi bliskija saradnja između TOS-a i receptivnih agencija su ostajali uglavnom bez ikakve reakcije, što svakako ne može doprinositi boljim rezultatima u turizmu Srbije.
Ovde se nalaze najnoviji zahtevi koje su izdefinisale receptivne agencije YUTA i koje se pridružuju ranijim apelima.
1.1.
da se sa sajta TOS-a, sa spiska
receptivnih agencija uklone ne licencirane agencije, NVO
organizacije i fizička lica (vodiči) sa sajtovima, takođe izbrišu agencije koje
su po dva puta navedene i pročisti lista tj. da na njoj ostanu agencije koje se
ZAISTA BAVE RECEPTIVOM - TJ. ONE KOJE ČINE NAPORE DA PROMOVIŠU SRBIJU I
RECEPTIVNI TURIZAM - a ne i one kojima se receptiva "desi"
1.2. Da se na istom spisku omogući tekst predstavljanja
agencija do određenog broja karaktera (100, 200 ili 300) kako bi u kratkom
opisu predstavili ono čime se receptivne agencije tačno bave /obzirom da su na
istom spisku i agencije koje se bave samo kongresnim turizmom ili samo incentive
turama, da se neke bave samo domaćim turistima i sl.)
1.3. Da TOS podrži promociju aktuelnih programa
receptivnih licenciranih agencija - pre svega mislimo na različite tematske
ture i neobična putovanja i to na sledeći način:
- kroz postavljanje vesti na
stranicu NEWS i Vesti - obavezno sa linkom ka sajtu agencije gde se tura nalazi
- slanjem informacije o takvim
turama svojim PR agencijama koje je TOS angažovao (i plaćene da promovišu
srpski turizam)
- slanjem informacije o takvim
turama novinarima u zemlji i inostranstvu (uz eventualno prilagođavanje teksta
tržištu ili drugim kontekstima)
- slanjem informacije o takvim
turama turoperatorima (pretpostavljam da imaju mailing listu svih turoperatora
sa kojima su se do sada sretali na sajmovima i koji su bar pokazali
interesovanje za Srbiju)
2. Definisanje teme za promociju Srbije najmanje godinu dana pre početka plasiranja nove kampanje za promociju.
3. Redovno i UNAPRED obaveštavanje receptivnih agencija o planovima, promocijama i drugim aktivnostima TOS-a kako bi se adekvatno pripremali i učestovali u istima.
4. Redovno obaveštavanje i o drugim informacijama koje u TOS stižu (tipa izgradnja ili renoviranje hotela, puštanje u rad obeleženih biciklističkih staza, promenjeno radno vreme muzeja i sl.
Biljana Marčeta, predsednik odbora
za receptivni turizam YUTA
Нема коментара:
Постави коментар
Hvala na komentaru!