понедељак, 22. септембар 2014.

Zahtevi receptivnih turističkih agencija ka Turističkoj organizaciji Srbije


Predstavnici receptivnih agencija iz Srbije su u više navrata upućivali primedbe na rad Turističke organizacije Srbije i njihovu direktorku gdju Gordanu Plamenac. 

Svi apeli da se uspostavi bliskija saradnja između TOS-a i receptivnih agencija su ostajali uglavnom bez ikakve reakcije, što svakako ne može doprinositi boljim rezultatima u turizmu Srbije. 
 
Ovde se nalaze najnoviji zahtevi koje su izdefinisale receptivne agencije YUTA i koje se pridružuju ranijim apelima.
 

1.1.  da se sa sajta TOS-a, sa spiska receptivnih agencija uklone ne licencirane agencije, NVO organizacije i fizička lica (vodiči) sa sajtovima, takođe izbrišu agencije koje su po dva puta navedene i pročisti lista tj. da na njoj ostanu agencije koje se ZAISTA BAVE RECEPTIVOM - TJ. ONE KOJE ČINE NAPORE DA PROMOVIŠU SRBIJU I RECEPTIVNI TURIZAM - a ne i one kojima se receptiva "desi"

1.2. Da se na istom spisku omogući tekst predstavljanja agencija do određenog broja karaktera (100, 200 ili 300) kako bi u kratkom opisu predstavili ono čime se receptivne agencije tačno bave /obzirom da su na istom spisku i agencije koje se bave samo kongresnim turizmom ili samo incentive turama, da se neke bave samo domaćim turistima i sl.)

1.3. Da TOS podrži promociju aktuelnih programa receptivnih licenciranih agencija - pre svega mislimo na različite tematske ture i neobična putovanja i to na sledeći način: 
- kroz postavljanje vesti na stranicu NEWS i Vesti - obavezno sa linkom ka sajtu agencije gde se tura nalazi
- slanjem informacije o takvim turama svojim PR agencijama koje je TOS angažovao (i plaćene da promovišu srpski turizam)
- slanjem informacije o takvim turama novinarima u zemlji i inostranstvu (uz eventualno prilagođavanje teksta tržištu ili drugim kontekstima)
- slanjem informacije o takvim turama turoperatorima (pretpostavljam da imaju mailing listu svih turoperatora sa kojima su se do sada sretali na sajmovima i koji su bar pokazali interesovanje za Srbiju)

2. Definisanje teme za promociju Srbije najmanje godinu dana pre početka plasiranja nove kampanje za promociju. 

3. Redovno i UNAPRED obaveštavanje receptivnih agencija o planovima, promocijama i drugim aktivnostima TOS-a kako bi se adekvatno pripremali i učestovali u istima. 

4. Redovno obaveštavanje i o drugim informacijama koje u TOS stižu (tipa izgradnja ili renoviranje hotela, puštanje u rad obeleženih biciklističkih staza, promenjeno radno vreme muzeja i sl.


Biljana Marčeta, predsednik odbora za receptivni turizam YUTA

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru!