четвртак, 14. мај 2015.

Писмо захвалности

У животу често чујемо реч хвала а тек понекад добијемо истинску захвалост од некога. Ипак верујем да је изузетно ретко да неко добије захвалност од некога кога не познаје. 

Ја добих писмо од једне младе особе које ме је оставило без текста. 

Бојана, хвала Теби на овим речима. Много ми значе. 




---------- Forwarded message ----------
From:
Date: 2015-05-13 21:40 GMT+02:00
Subject: Захвалност
To: info@visitserbia.org


Поштовани,

нисам сигурна да ли шаљем ову поруку на праву адресу, али се свакако надам да ће доспети до госпођице или госпође Биљане Марчете. Ученица сам трећег разреда средње школе у једној слабо развијеној општини у Банату. Следеће године добијам звање ,,туристички техничар'' , а планирам да студирам хотелијерство. Туризам је моја велика љубав, сан и циљ. Годинама пратим Ваше интернет странице. Не познајем Вас, али сам од Вас научила више него од својих професора у школи. Никада нисам оставила коментар на Вашем блогу или Твитеру, али сада осећам потребу да Вам се захвалим. 

Хвала Вам што се ме подстакли да волим своју земљу и да јој се дивим. Хвала Вам што сте ме научили основним стварима о туризму и хотелијерству, што због Вас могу да кажем да ћу из средње школе ,,изаћи'' способна за рад у туризму и за решавање проблема које нам намећу држава, немотивисано друштво, животне околности. Хвала Вам што сте ме описменили - научили ме да Интернет не служи само за дописивање, већ да живимо у веку када етуризам поприма огромне размере и одузима простор досадашњим методама пропаганде. Хвала Вам што сте ме издвојили из масе мојих вршњака који ме коче у напорима да учиним бар нешто, да - бар нешто, колико могу са својих 17 година да учиним за своју земљу, за своју општиту, за своје комшије. Хвала Вам што сте једина особа која ме је без речи натерала да озбиљно схватим учење страних језика - данас говорим енглески, немачки и руски. Хвала Вам што сте ме научили да живим, планирам и размишљам као особа која се бави туристичком рецептивом - када пролазим кроз било које место, будите сигурни да размишљам о томе како и шта бих променила и шта бих учинила да створим туристичку атракцију од те пољане, индустијске зоне, дивље депоније, хвала Вам. Хвала Вам што сте ме убедили да останем у Србији, да овде доводим људе да гледају Србију мојим очима јер ја је волим и желим да учиним да је и они заволе, да пожеле да се врате. Заслужни сте што Србија неће остати без још једног становника. Хвала Вам што због Вас имам храбрости да кажем НЕ свима који сматрају да ученик са мојим просеком нема шта да тражи на Балкану. Хвала Вам што сте утицали на моје правилно усмерење. Хвала Вам што сте одредили моје будуће занимање. Хвала Вам што сте створили мене као особу.

Надам се да ћу једнога дана имати прилику да Вас упознам и да Вам све ово лично кажем. Због критике школе и професора, волела бих да останем колико - толико анонимна. 

Очекујући Ваш нов твит, 

Бојана

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru!