уторак, 19. јануар 2010.

Početak

Reših ja da pišem blog.

Velika je to odluka, ali hajde da vidimo kako će to biti.

Valjda mi nije nije dovoljno to što sam uradila do sada pa sam rešila da neka svoja saznanja, zapažanja, komentare i zapišem.

Pa eto, ja ću da pišem, nadam se da će to neko i da čita. Pogotovo se nadam da će čitati mlade generacije, naše buduće kolege jer od njih očekujem baš mnogo. Nadam se da me neće razočarati.


Gde je turizam Srbije danas, gde bi mogao da bude, zašto nismo tamo, kada ćemo biti? Šta čini vlast a šta čini industrija.

U ovim postovima ću pokušati da ukažem na neke dobre primere iz prakse, u našoj zemlji, kod suseda ili u svetu. Da možda nešto i naučimo i mi primenimo iz tih dobrih primera.

Pokušaću da dam svoj sud o nekim pojavama u našem društvu koje imaju veze sa turizmom. Očekujem da oni kojima je stalo do turizma u Srbiji i sami komentarišu moje postove i daju svoje predloge.



3 коментара:

  1. Draga Biljo, šta da ti kažem drugo nego da se i kroz ovaj vid tvojih aktivnosti divim neiscrpnoj energiji koju ulažeš u naš turizam i sad sam vec sasvim siguran da si presla u kategoriju definitivnih, patoloških, večitih, doživotnih optimista i fanatika da u ovoj zemlji konačno zavlada zdrav razum i da bude upotrebljen za promociju na opštu korist svih nas, naše nam lepe, Srbije. Pionirski je to posao i ponekad mi ličiš na rudara koji golim rukama u mrklom mraku na pet kilometara dubine kopa ugalj. Pazi na nokte! Ali duboko verujem da ćeš mnogima biti svetionik i da ćeš ostaviti neizbrisiv trag, makar kod onih čije vreme tek dolazi.

    Ne mogu da ti obećam koliko ću biti aktivan ovde, zbog svojih obaveza, ali ti obećavam da ću te pomno pratiti, a ako me dovoljno isprovociraš, možda i napisati nešto.

    O svojim iskustvima i zapažanjima o našem turizmu ću nekom drugom prilikom. Do tad te mnogo pozdravljam i šaljem ti veliki poljubac pun pozitivne energije!

    Aca

    ОдговориИзбриши
  2. Dragi Aco, hvala na lepim rečima. Sve ovo će imati smisla samo ako nisam sama, te tako i od tebe očekujem ne samo da čitaš već i kažeš po koju korisnu :).

    ОдговориИзбриши
  3. Moram priznati da sam sasvim slucajno naisla na Vas blog (pisem diplomski pa 'guglujem') i procitala sam svaki 'post'. Vase reci me nisu ostavile ravnodusnom.
    Eto da znate da neko cita!
    S postovanjem, Jelena

    ОдговориИзбриши

Hvala na komentaru!