Danas držim predavanje u okviru neformalnog obrazovanja koje organizuje Univerzitet Educons a finasira Vlada Vojvodine a sve to je kao nastavak procesa implementacije Marketing strategije turizma Vojvodine.
O ovome sam pisala rad pre dve godine ali moram reći da bi mi bilo dosadno da pričam o nečemu što je tada bilo aktuelno. Istina, kod nas vreme sporo teče pa bi nekome i to bilo potpuno novo i nepoznato, ali nek uzmu ljudi strategiju pa nek je pročitaju.
Kroz prezentaciju predstaviću ono što se sada dešava u internet tehnologijama i osvrnuću se na naš sajt www.visitserbia.org.
Pošto ću biti ograničena samo na pola sata, ne verujem da ću imati vremena da prikažem neke interesantne primere. Pa evo linkova i kratkih mojih komentara:
Par filmića o uticaju Social medija:
Posle ovih snimaka čovek zaista treba da se upita koji su dometi ovih socijalnih mreža i na koji način najpametnije da ih iskoristimo za promociju. Vodjenje Facebook kampanje takodje počinje biti nauka i zahteva plan i pažljivo osmišljene akcije (ali neću sada o tome).
Na sledećem linku je primer kuda idu tehnologije:
I evo šta se zove kreativnost kada govorimo o promociji destinacije!:
Pogledajte i kako su mediji obaveštavali o tome!
Нема коментара:
Постави коментар
Hvala na komentaru!