петак, 3. јун 2011.

Value for time


Danas držim predavanje u okviru neformalnog obrazovanja koje organizuje Univerzitet Educons a finasira Vlada Vojvodine a sve to je kao nastavak procesa implementacije Marketing strategije turizma Vojvodine.
Moja tema je e-Turizam i povezivanje turističkih subjekata u web portal VisitSerbia.com”.




O ovome sam pisala rad pre dve godine ali moram reći da bi mi bilo dosadno da pričam o nečemu što je tada bilo aktuelno. Istina, kod nas vreme sporo teče pa bi nekome i to bilo potpuno novo i nepoznato, ali nek uzmu ljudi strategiju pa nek je pročitaju.
Kroz prezentaciju predstaviću ono što se sada dešava u internet tehnologijama i osvrnuću se na naš sajt www.visitserbia.org.
Pošto ću biti ograničena samo na pola sata, ne verujem da ću imati vremena da prikažem neke interesantne primere. Pa evo linkova i kratkih mojih komentara:
Par filmića o uticaju Social medija:

Posle ovih snimaka čovek zaista treba da se upita koji su dometi ovih socijalnih mreža i na koji način najpametnije da ih iskoristimo za promociju. Vodjenje Facebook kampanje takodje počinje biti nauka i zahteva plan i pažljivo osmišljene akcije (ali neću sada o tome).

Na sledećem linku je primer kuda idu tehnologije:

I evo šta se zove kreativnost kada govorimo o promociji destinacije!:
Pogledajte i kako su mediji obaveštavali o tome!








Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na komentaru!