У Ослу је такође туристичка организација Србије организовала штанд и представљање Србије. Поред колега из ТОС-а, биле си и колеге из ТОБ-а (туристичке организације Београда), а програме за Србију представиле су три домаће агенције (Глоб метрополитен, Бонвојаж и Магелан) и једна агенција чији је власник један норвежанин.
Из Норвешке лети Norwagian air. Колеге из ТОС И ТОБ договарају долазак норвешких новинара и туроператора ускоро у Србију и ја се надам да ће тада уследити веће интресовање за Србију.
Ипак, само организовање фам тура није довољно за промоцију. Промоција дестинације подразумева најмање: постојање брошура на језику земље у којој се наступа, веб сајта на језику земље, да не говорим о представништву националне туристичке организације на жељеном тржишту, постојање туристичког водича који се може купити у књижарама и местима где се купују водичи, а затим кампање у туристичким магазинима, билбордима, националним телевизијама, кампањи на интернету (овог пута мислим на локалне кампање),...
Ја се заиста надам да сада ћемо ми ове године имати бар нешто од овога, (до сада смо имали само наступ на сајму). Ми смо на сајт www.visitserbia.org поставили и неколико страна (да не кажем неколико реченица) на норвешком на линку http://www.visit-serbia.no/ али то свакако није довољно. Више о томе други пут.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар
Hvala na komentaru!