понедељак, 11. август 2014.

Промена политике према туризму у Србији




Промена политике према развоју туризма треба да се одвија на два главна колосека:
1) Промоција
2) Развој

У претходном периоду нисмо имали нити адекватну промоцију нити смо имали развој који је плански вођен у правцу испуњења зацртаних циљева (а ни циљеве нисмо дефинисали како треба).

У циљу побољшања и убрзања ефеката активности држава може креирати и ПОДСТИЦАЈНЕ МЕРЕ ЗА РАЗВОЈ ТУРИСТИЧКЕ ПРИВРЕДЕ. 


недеља, 3. август 2014.

Niš - nova nada

Vest da bi uskoro iz Niša mogao poleteti prva low cost kompanija zvuči sjajno.

Moje mišljenje je da to: 
1. mora biti sa destinacija odakle ima dosta naših iz tih krajeva (Nemačka, Švajcarska, Švedska, ...)

2. Turistička organizacija Niša i okolne TO, kao i turistički radnici (najviše mislim na hotelijere u gradu ali i Kopaoniku) u saradnji sa Turističkom organizacijom Srbije moraju učiniti dodatne napore da se na tim destinacijama Niš promoviše.